Refleksjon er innen filosofien tankens retning på noe, ettertanke, betraktelse. Innen psykologi har begrepet i hovedsak blitt brukt på to måter: Bevissthetets tilbakeblikk på seg selv, selvbevisstheten, og en tanke av mer allmenn karakter, som man utvikler ut fra en mer konkret fornemmelse. Refleksjon i den siste betydningen kan gjelde både ytre og indre virkelighet. Skjønner?

søndag 27. november 2011

Bilder av vann og vind og slikt..

Orkanen Berit kom susende innover landsdelen, og vasket godt opp rundt seg.. Det var skader for endel millioner, men materielle skader såvidt jeg har fått med meg, og det lar seg alltids rette på.. Kort oppsummert - mye vind, høye bølger og stormflo med mye vann.. For min del så ble jeg skadelidende av stormen av to årsaker.. Den ene når jeg skulle ta bilde av en bølge, og ble dynket i sjøvann.. Den andre når jeg måtte stå opp midt på natta og lukke igjen det slamrende vinduet.. Så Berit har litt å svare for i forhold til både merarbeid med klesvask og ikke minst tapt nattesøvn..

Fikk ikke de blinkskuddene med kamera jeg hadde ønsket meg, men fikk tatt noen bilder som var hyggelige om ikke annet.. De første 2 fra Bodø, resten fra den stolte malmbyen i nord..


Fra Diverse

Fra Diverse

Fra Diverse

Fra Diverse

Fra Diverse

Fra Diverse

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar